Ağrı Tedavisi

Bu stres alerjiler, ağır metaller, zehirli toksik maddeler, infeksiyonlar, az bilinen parazitler, sessiz mantar infeksiyonları, çevredeki yoğun elektromanyetik alanlar ya da yaşanılan yerin coğrafi özelliklerinden (Jeopati) kaynaklanıyor olabilir. Biofrekans ile tüm bu olasılıkların var olup olmadığı test edilebilir ve tedavisi yapılabilir.

Bu stres faktörlerinin frekansları vücuttan yok edilir, vücuttaki enerji akış yolları temizlenir, böylece organizmanın düzgün çalışması temin edilmiş olur. Bu sayede diğer tedavi yöntemlerine rağmen üstesinden gelinemeyen birçok hastalığın kendiliğinden iyileştiği görülür. Bugün yaklaşık 400 değişik hastalık için standart tedavi protokolleri mevcuttur. Her yıl gerek yurt içi, gerekse yurt dışı biorezonans üzerine yapılan sempozyum ve kongrelerde bir ‘Tamamlayıcı Tıp’ uygulaması olarak bu yöntemi kullananlar bir araya gelerek bilgilerini artırıp, deneyimlerini paylaşmaktadırlar. Konuyla ilgili yapılan ve yapılmakta olan bilimsel çalışmalar ve yazılmış kitaplar mevcuttur. Bütün bunların ışığı altında biorezonans ‘Sağlıkta yeni bir çağın habercisi’ olarak nitelendirilmektedir.

Ağrılar

• Ağrılı eklem hastalıkları • Ağrılı omurga problemleri • Ağrılı romatizmal hastalıklar • Spor yaralanmaları • Baş ağrıları, özellikle migren • Ameliyatlar sonrasında geçmeyen ağrılar • Sebebi tam olarak bilinemeyen ağrılı durumlar • Ağrılı adet (regl) dönemleri…vs.
Ağrı, o bölgedeki problemin vücut tarafından kendini ifade etme yöntemidir. Ağrı bölgesinden algılanan frekanslar normalden farklıdır ve bunların temizlenmesi ağrıyı ortadan kaldırır. Biofrekans spor hekimliğinde de yaralanmanın veya burkulmanın tedavisini hızlandırmak için kullanılmaktadır. Travmaya bağlı ağrılarda da etkisi oldukça çarpıcıdır. Kronik ağrılarda ise, ağrının geçirilmesi sistemin bir bütün olarak ele alınmasını ve sistemin üzerindeki stresin (yükün) temizlenmesini gerektirir. Sonuçlar ve süreç vücudun ne kadar stres altında ya da kirlenmiş olduğuna göre değişir. Genel kural olarak, çocuklardaki etkinlik her zaman daha güçlü ve hızlıdır.