Ağrı ve Epilepsi Tedavisi

Biofrekans ile ağrı ve epilepsi tedavisi

Dr. Sevil Kılıç, Biofrekans ile ağrı ve epilepsi tedavisini anlattı.

2 yorum

1. sinan bayraktar

merhaba oğlum 22 yaşında uzun zamandır duygu değişimi ve depresif davranışlarından dolayı psikiyatrise gidiyordu.bizimle iletişim yok denecek kadar azdı.son 5 yıldır beynimde ve vücudumda elektriklenme oluyor vs diyordu..bizde kendisi yaratıyor sandık…kendiside bu ağrıları normal karşılıyordu..herkeste olabiliyor gibi.. 1 ay öncesinde nörolog la irtibata geçtik. eeg si çekildi.tam epilepsi tanısı koyamam ama seni rahatsız eden bir şey var demiş.benim gözlemlerimde oğlumun epilepsi olma ihtimali yüksek görünüyor.koku alma beyinde elektriklenme..uyuşma.kaslarda kasılma..uyuşma.felç benzeri kısa süreli ataklar.ani davranış değişikliği.yorgunluk..güçsüzlük.uykudan korkuyla kalkma..ışığa karşı duyarlı.gözünde flaş patlamaları şeklinde oluşumlar. bir kısmı gözlemim.bir kısmıda oğlumun bana anlattıkları..biyorezonans yöntemnin bu tür bir hastadaki başarısı ne olabilir.tedavi süreciniz nasıl.ücreti ne kadardır..kolay gelsin.teşekkürlerr