ANASAYFA / Sağlık Haberleri / Biofrekans nasıl uygulanır ?
Biofrekans nasıl uygulanır ?

Biofrekans nasıl uygulanır? “sorusu ziyaretçilerimizin en çok sorduğu sorulardan biri. Öncelikle Biofrekans bir enerji tıbbı yöntemidir. Biofrekans terapisi frekans kontrollü bilgisayarlarla yapılır. Biyofiziksel bir teknik olduğu için kimyasal ilaçlar kullanılmaz. Elektromanyetik frekanslarla uygulanır.

İLAÇSIZ, AĞRISIZ, YAN ETKİSİ OLMAYAN TEDAVİ

BICOM Biofrekans cihazından yayılan elektromanyetik frekansın gücü bir cep telefonundan yayılanın binde biri kadardır. Hiç bir yan etkisi yoktur.

Vücudumuza zarar veren elektromanyetik frekanslar cihaz aracılığı ile ters çevrilir ve kişiye gönderilir. Birbirinin tam tersi iki manyetik alan karşılaşınca nötrleşir. Bu şekilde bakterilerin, virüslerin, parazitlerin, ağır metallerin vb. tüm zararlı etmenlerin manyetik bilgisi vücudumuzdan temizlenmiş olur. Ayrıca vücudumuza ait tükürük, idrar gibi sıvılarda bulunan sağlıklı frekanslar da güçlendirilerek kişiye verilir. Böylelikle bağışıklık sistemimiz desteklenmiş olur. Bu da ilaçsız, ağrısız ve kalıcı olarak iyileşme anlamına gelmektedir.

FREKANS DÜZENİNİ ONARIYOR

İnsan organizması farklı elektromanyetik frekansları yayar. Hücreler, dokular, organlar v.s.. Bunların hepsinin kendine özgü-farklı frekansları vardır. Hep birlikte hastanın genel frekans spektrumunu belirlerler. Bu hastanın bireysel frekansıdır. Hasta ve sağlıklı insanın frekans yapıları birbirinden farklıdır. Hastanın frekans örneğinde saklanan yabancı frekanslar (Alerjenler, virüsler, bakteriler, amalgam, mycosis v.s..) normal frekans düzenini bozarlar. Bu frekans düzenini bozan elektromanyetik frekanslar belirlenir ve cihaza transfer edilir. Elektrotlar vücudun belli yerlerine yerleştirilir. Cihazda hastalık yapan frekanslar ters çevrilir ve hastanın vücuduna geri verilir. İYİLEŞME terapi frekanslarıyla gerçekleşir. Biyolojik , fiziksel frekanslar güçlendirilir ve Biofrekans terapisi vücudun kendi kendini iyileştirici gücünü bu şekilde uyarır , böylece kendi savunmamızı-bağışıklık sistemimizi güçlendirir. Hastaya ait patalojik frekanslar Biofrekans terapisiyle ters çevrilerek normalleştirildiği için bağışıklık sistemini bozan engeller kaldırılmış olur ve organizma sağlıklı çalışır duruma kavuşur. İyileşme sağlanmış olur.

Menemen

Öğrenciler için kahvaltıda en iyi seçenek menemen

Prof. Dr. Derya Uludüz, çocuklar için sabah kahvaltısında en iyi seçeneğin menemen olduğunu söyledi.